Extra steril fogkő eltávolítás
a BahDental Fogászaton

Legyen esztétikusabb és egészségesebb
a fogazata a legmodernebb eljárással!

Bahdental fogászat XI kerület steril fogkő eltávolítás gép

Az elérhető legbiztonságosabb és leghigiénikusabb
fogkő eltávolítás meglévő és új vendégeink részére!

Fantasztikus dentálhigiéniás újdonság a rendelőnkben!
Világszínvonalú, ultrahangos fogászati berendezés,
ózonos eljárással, csíramentesített vízzel,
a legsterilebb fogkő eltávolítás érdekében!

A Woodpecker UDS-E Ultrasonic automatikusan állítja
a működési frekvenciáját a legjobb eredmény elérése érdekében.
Így hatékonyan és kíméletesen távolítja el a kórokózókat tartalmazó lepedéket.

Ezt a szolgáltatást kérő pácienseknek sterili kézidarab, steril depuráló hegy és egyéni steril OptraGate szájterpesz használatával végezzük el ezentúl a fogkőlevételt.

Bahdental fogászat XI kerület steril fogkő eltávolítás

A fogkő nemcsak esztétikai probléma. Sok fogászati problémának, például a fogszuvasodásnak és a fogágybetegségnek is az előszobája. A nem megfelelő fogmosási szokások esetén mindenkinél kialakul előbb-utóbb, hiszen valamennyi szennyeződés marad a fogközökben étkezések után.

Fogászati rendelőnkben gyorsan, fájdalommentesen  távolítjuk el a fogkövet. Szebb lesz a mosolya, és a fogai egészségéért is sokat tesz.

A szájhigiénia fontossága szervezetünk állapotára is visszahat. Rendszeres fogászati szűrés, fogkő eltávolítás a fogak és a szájüreg megfelelő folyamatos karbantartása elengedhetetlen. Évente kétszer mindenképpen javasoljuk a felülvizsgálatot, és ha szükséges, akkor a bevatakozás elvégzését is.

Így lehet őszinte, széles mosolya!

Na halogassa! Kérjen időpontot most!

Fogkő eltávolításra szeretnék időpontot kérni!

Bahdental fogászat XI kerület fogkő

Milyen problémákat okozhat a fogkő?

Fogínygyulladás: A fogkő érdes felületén megtelepednek a szájüregi baktériumok, amelyek savakat termelnek, és gyulladást okoznak az ínyben. Az íny begyullad, vörössé válik, megduzzad, és vérzik.

Fogágygyulladás: Ha a fogínygyulladást nem kezelik, a gyulladás átterjedhet a fogágy mélyebb szöveteire, és a fogmedercsont pusztulását okozhatja. Ez a folyamat foglazuláshoz, majd a fogak elvesztéséhez vezethet.

Fogszuvasodás: A fogkő a fogzománcot is károsíthatja, és fogszuvasodást okozhat. A fogszuvasodás fájdalmat, érzékenységet, és fogtömés vagy foghúzás szükségességét eredményezheti.

BAHDental fogászat XI fogkő eltávolítás 540x380

Mire figyelj, ha szeretnéd elkerülni a fogkő megtelepedését?

1. Alapos fogmosás
A napi többszöri fogmosás kulcsfontosságú dolog! Főleg az étkezések után tisztísuk nmeg fogainkat. Mi nagyon ajánljuk a szónikus elektromos fogkefék használatát, amelyek jelenleg a legalaposabb tisztítást biztosítják.

2. Fogselyem és fogköztisztító kefe használata
A  helyesen elvégzett fogselymezés, fogköztisztítás nagyon sok szennyeződést képes eltávolítani, amikhez fogkefével nem lehet hozzáférni. !

3. Szájvíz használata
A fogmosás és a fogköz tisztítás után hasznos lehet még lehet a szájvíz használata is. Fontos megjegyezni, hogy ez nem helyettesíti az alapos fogmosást!

4. Rendszeres fogászati ellenőrzések
A rendszeres fogmosás után ez a legfontosabb! Látogass el évente kétszer kontrollra, szükség esetén fogkőeltávolításra, hogy az esetlegesen kialakuló fogászati problémákat még időben kezelhessük.

A fogkő eltávolítás során minden általunk használt anyag allergia mentes és e-mentes, bevizsgált alapanyagokból készült termék.

BAHDeantal fogászat XI fogkő eltávolítás 2

A fogkő eltávolítás folyamata

1. Kiválasztjuk a megfelelő nagyságú és formájú depurátor hegyet, melyet használni fogunk.
2. Érzéstelenítő zselével bekenjük az ínyt.
3. Leszedjük ultrahangos depurátorral a fogkövet.
4. Ha kell a fogközöket is kitisztítjuk egy erre a célra kifejlesztett polírozó csíkkal.
5. Átöblítjük a fognyakakat fertőtlenítő oldattal.
6. Lepolírozzuk a fogakat az ízesített fogfehérítő pasztával.
7. Bekenjük az ínyt a speciális géllel, hogy az elősegítse a szájüreg jó érzetét, és az íny feszességét fokozza.

A fogkő eltávolítás nálunk egy kellemes szépészeti eljárás, mely ragyogóvá, üdévé varázsolja a fogakat és a szájüreget.

Fogkő eltávolítás félévente

Fél évente egy alkalom nem is olyan óriási dolog, ha így fogainkat megőrizhetjük hosszú évekig, nem beszélve szervezetünk egészségéről. (koraszülés, stroke, szívizom gyulladás, infarktus stb…)