Fogászati szoft lézer kezelések

Kevesebb fájdalom, kevesebb szövődmény, gyorsabb gyógyulás.

A fogászati soft lézer alkalmazási területei:
herpesz, afta kezelése
fogágy betegségek és gyulladások kezelése
fogínysorvadás és fogínygyulladás kezelése
szájsebészeti beavatkozások
fogászati implantáció

BAHDental fogászat

A fogászati soft lézerek hatásai:
fájdalom csillapítás
gyulladás csökkentés
a seb gyógyulási folyamatok gyorsítása

Bahdental fogászat

A fogászati soft lézerek előnyei:
fájdalommentes
baktériumölő hatással rendelkezik
gyors eredményeket hoz
működésbe hozza az immunrendszert

A Soft lézer alkalmazása a fogászatban.

A hagyományos fogászati kezelések kiegészítésének tekinthető. Az élő szövetekben sebgyógyulást serkentő, fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő hatást fejt ki.

A lézersugár elpusztítja a baktériumokat és elpárologtatja a beteg szöveteket. Így megszűnik a gyulladás és az íny ismét feszesen körbeöleli a fogat. Ez az eljárás fájdalommentes.

Oly módon serkenti a szervezet természetes folyamatait, hogy az immunrendszer támogatásával a szervezet ellenálló képességét növeli különbözo külső és belső káros hatásokkal szemben. Gyorsítja az egyes gyulladással és fájdalommal járó folyamatok lefolyását, mint például a szájüreg-, szájnyálkahártya-, ajak-, nyelv-, és íny elváltozások, ínytasakok, herpesz, aptha, mutétek és foghúzások utáni ödéma, gyökérkezelés stb.

A fogászati soft lézerek hatásai: fájdalom csillapítás, gyulladás csökkentés, a seb gyógyulási folyamatok gyorsítása.

A soft lézer már széria felszerelésnek kellene, hogy számítson egy modern fogorvosi rendelőben. A BahDental ezzel a fantasztikus előnnyel rendelkezik. Több készülékünkkel segítünk pácienseinknek a gyorsabb, fájdalommentes gyógyulásban.

A szájnyálkahártya betegségek közt, herpesz, aphta és a nem gyógyuló nyálkahártya fekélyek, krónikus gyulladással járó jelenségek, sztomatitis a leggyorsabb eredményt mutatják. A gyógyulási idő a fogászati beavatkozások után a felére csökken! A paradontitis, gingivitis a fogak előtörésénél, a tasakoknál, a hagyományos kezelést kiegészítve gyors gyógyuláshoz vezet. Fog eredetű gyulladásoknál (periodontitis), gyökérkezeléshez kapcsolódó panaszok eseteiben ugyancsak a hagyományos fogászati kezelést kiegészítve mérsékeltebb fájdalommal gyorsabban megy a gyógyulás.

Fájdalomszindrómáknál (trigeminus neuralgia, atipusos arcfájdalom, posttraumás fájdalom, tempomandibuláris ízületi kórképeknél, reflektórikus szájzárnál stb.) mind-mind használható a soft lézer készülék, mint említettem kiegészítő kezelésként. Így a gyógyulási idő a felére csökken, és a fájdalom is csillapítható!

Szájsebészeti beavatkozásoknál, implantológiában ugyancsak kimagasló eredményei vannak a soft lézerkezelésnek, nem elkerülendő vérzéscsillapító hatása sem resectió, cystectómia, implantatió, extractió, dentoalveolaris műtétek stb, után azonnal lézerterápiát alkalmazva az oedema és a fájdalom csökken, majd a műtét utáni 2-4 napban tovább alkalmazva a sebgyógyulás felgyorsul, és a varratszedés 2-3 nappal hamarabb elvégezhető. A szövődmények száma mintegy 30-50%-al csökken.

A soft lézer alkalmazása /APDT/antimikrobális fotodinamikus/ kezelés/.
A soft léser alkalmazása és a methylénkék oldat együttes alkalmazása képes a tasakokban lévő baktériumok elpusztítására. Alapos, hozzáértő vizsgálat után lehetséges a terápia. Első lépés a tisztítás. Biofilm, lepedék, fogkő eltávolítása. Ezt mindaddig kell ismételni, míg a higiénés állapot elfogadható lesz.

Ekkor következhet az APDT kezelés. A kezelendő területre a festékanyagot juttatunk, 0,01%-os metilénkék oldatot használunk. Várunk 1-2 percet, hogy a mikroorganizmusok felvegyék a festékanyagot. Majd következik a fogászati soft lézerrel való megvilágítás.

szoft lézer kezelés bahdental

A soft lézer alkalmazása /APDT/antimikrobális fotodinamikus/ kezelés/.

bahdental fogászat

A gerjesztett állapotban lévő festékmolekula átadja energiáját a környezetében lévő oxigénmolekulának. Ily módon erősen toxikus szabad gyökök keletkeznek, és bekövetkezik a baktériumsejtfal oxidatív degenerációja, ezáltal a baktériumok elpusztítása. A hatás helyben az érintett területen, 1-2mm távolságban történik. Távolabbi hatása nincs. A kezelés végén lepolírozzuk amennyiben maradt festékanyag a fogakról.

Az APDT kimagasló előnye, hogy nem alakul ki mellékhatás és rezisztencia sem. Az után követés, kontrollok fontosak, így amennyiben van rá lehetőség ismétlő kezelésre is szükség lehet.

A SAFE-lézer technológia
A SAFE lézerek magyar világszabadalomként, a 4/2009. (III.17.) EüM rendeletet alapján, a II. a orvostechnikai osztályba tartozó orvostechnikai eszközök. Az MSZ EN ISO 13485:2012 szabvány és a 4/2009. (III.17) EüM rendeletben meghatározott minőségirányítási rendszerrel rendelkezik. EK tanúsítvány száma: 144446-13-08-16. Tanúsító szervezet: CE Certiso Orvos- és Kórháztechnikai Ellenőrző és Tanúsító Kft. (NB 2409).

A SAFE-lézer technológia

bahdental fogászat

Hívjon most vagy jelentkezzen online!

1118 Budapest, Budaörsi út 4-18. B. ép. Fszt. 4.

BAHDental fogászati soft lézer