Fogkő eltávolítás a BahDental Fogászaton

A szájhigiénia fontossága szervezetünk állapotára is visszahat.
Rendszeres fogászati szűrés, fogkő eltávolítás a fogak és a szájüreg megfelelő folyamatos karbantartása elengedhetetlen.

Ahhoz, hogy fogaink sokáig szájüregünk részét képezzék és használni is tudjuk, illetve arcunk ékszere legyen, úgy legalább félévente látogassunk el egy fogászati rendelőbe, ahol fogorvos vagy dentálhigiénikus eltávolítja fogkövét, és tanácsokkal látja el.

fogkő eltávolítás Budapest XI

Mi is az a fogkő?

Megkövesedett baktériumokat tartalmazó lerakódás a fogakon.
Az ínyt folyamatos gyulladásban tartja. A fogkő nem mindig látványos. Nem akkor kell fogkő eltávolításra menni amikor már látszik.

Ha vérzik az íny, de nem látunk fogkövet akkor legtöbbször nem megyünk el a fogorvoshoz, mert azt gondoljuk, hogy a szájvíz és a jó fogkrém majd enyhíti vagy megszünteti ezt a problémát.

Ez részben igaz, de csak akkor hatnak ezek a jótékony szerek, ha a kiinduló ok, a lepedék és az íny alatt megbúvó szemmel láthatatlan fogkő kezdemények el lesznek távolítva szakszerűen.

Na halogassa! Kérjen időpontot most!

Fogkő eltávolításra szeretnék időpontot kérni!

Álomban kihulló fogak - fogkő eltávolítás Budapest, XI

Ha ez nem történik meg, akkor a már tartósan jelenlévő baktériumok krónikus fogágy gyulladást okoznak. Ez is gyógyítható, de több kezelést igényel.
Ebben az esetben, ha nem részesül időben egy szakszerű fogászati ellátásban a páciens a fog(ak) elvesztéséhez vezet az út. A fogat körülvevő csontot a baktériumok lebontják, így kilazul majd kiesik a fog.

FONTOS: Hogy a fogkő jelenléte a szájban nem csak rossz látványt nyújt, hanem kellemetlen lehelettel is társul.

Mi történik a fogkő eltávolítás során, mit használunk?

A fogorvos vagy a szakképzett dentálhigiénikus felméri a szájüreget.
Előkészíti az ultrahangos depurátort, az ízesített érzéstelenítő zselét, a fertőtlenítő anyagot, az ínygyulladást csökkentő és baktériumokat elpusztító speciális gélt, és nem utolsó sorban az ugyancsak több ízvilágban létező fogfehérítő hatású polírozó pasztát.

A fogkő eltávolítás során minden általunk használt anyag allergia mentes és e-mentes, bevizsgált alapanyagokból készült termék.

fogkő eltávolítás Budapest XI

A fogkő eltávolítás folyamata

1. Kiválasztjuk a megfelelő nagyságú és formájú depurátor hegyet, melyet használni fogunk.
2. Érzéstelenítő zselével bekenjük az ínyt.
3. Leszedjük ultrahangos depurátorral a fogkövet.
4. Ha kell a fogközöket is kitisztítjuk egy erre a célra kifejlesztett polírozó csíkkal.
5. Átöblítjük a fognyakakat fertőtlenítő oldattal.
6. Lepolírozzuk a fogakat az ízesített fogfehérítő pasztával.
7. Bekenjük az ínyt a speciális géllel, hogy az elősegítse a szájüreg jó érzetét, és az íny feszességét fokozza.

A fogkő eltávolítás nálunk egy kellemes szépészeti eljárás, mely ragyogóvá, üdévé varázsolja a fogainkat, szájüregünket.

Fogkő eltávolítás félévente

Fél évente egy alkalom nem is olyan óriási dolog, ha így fogainkat megőrizhetjük hosszú évekig, nem beszélve szervezetünk egészségéről. (koraszülés, stroke, szívizom gyulladás, infarktus stb…)