TÁJÉKOZTATÓ

A koronavírus (COVID-19) terjedése miatt szeretnénk Önt tájékoztatni a legfontosabb biztonsági tudnivalókról.

Kedves Páciensünk!

A BahDental üzemeltetése a koronavírus (COVID-19) miatt kialakult járványügyi helyzetre és a rendeleti szabályozásra tekintettel március 16-tól határozatlan ideig megváltozik. Pácienseink részére akut, sürgősségi ellátást biztosítunk fokozott biztonsági intézkedések mellett. Természtesen minden óvintézkedést megteszünk Ön és munkatársaink biztonsága érdekében.

A kockázat

Mivel a fogászati-szájsebészeti munka során a szájüregben történnek a beavatkozások, ezért egy cseppfertőzéssel terjedő vírus okozta megbetegedésnek ez egy fokozottabban kitett szakterület. Rendelőnkben mindig szigorúan ügyelünk a higiéniai előírások maximális betartására.

Az Ön biztonságáért, amit mi megteszünk

• A BahDentalnál eddig is kiemelt figyelmet fordítottunk a higiénés szabályok pontos betartására, ezt most a saját és az Ön érdekében még kiemeltebbé helyezzük:
    A fogászat területén kihelyeztünk kézfertőtlenítőket az érkező páciensek számára
  • Óránként fertőtlenítjük a kilincseket, kapcsolókat, pultokat a váróban és a mosdókban is
  • Fogorvosi és szájsebészeti munkánkat biztonságot nyújtó védőfelszerelésben végezzük
  • Minimalizáljuk a rendelőben a forgalmat.

Öntől kérjük az Ön és a rendelőben dolgozók biztonságáért.

• Ha Önnél vagy családjában, környezetében valakinél ezen tünetek – láz, száraz köhögés, mellkasi fájdalom, izomfájdalom, levertség, hidegrázás, hasmenés, étvágytalanság, gyomorpanaszok, erős fejfájás, nehézlégzés, orrfolyás, torokfájás – valamelyike fennáll, kérjük, értesítsen minket telefonon: +36 20 233 1245 vagy írjon nekünk emailt a bahfogaszat@gmail.com címre.
  • Kérjük, hogy a rendelőbe érkezés előtt alaposan fertőtlenítsék le kezeiket, és megérkezéskor mossanak kezet és használják a kihelyezett kézfertőtlenítőket.
  • Kérjük, hogy kísérő nélkül érkezzenek hozzánk.
  • Kérjük, ha külföldi utazásról történő hazaérkezését követő 2 héten belülre már van egyeztetett időpontja rendelőnkbe, akkor azt legyen szíves lemondani.
  • Telefonos időpontkéréskor kérjük jelezzék, ha külföldön jártak a közelmúltban.

Egészségünk megőrzése közös érdekünk, ezért kérjük szíves együttműködését és türelmét a biztonsági intézkedések hatékony, és sikeres végrehajtásához.

Megértését és türelmét köszönjük, vigyázzunk egymásra!

Wohnerné Novák Noémi
ügyvezető