A Candida albicans a szájüreg normál parazitája. Jellemző, hogy az egészséges felnőtt lakosságnak 20-50%-a a hordozója. Tehát szájüregében is jelen van..A fertőzés akkor jelentkezik, ha a szervezet védekezőképessége meggyengül és a szájüregi baktériumok és gombák egyensúlya megbomlik. Tehát a gombás fertőzés azt jelzi, hogy a védekezőképesség meggyengült.

A hajlamosító tényezők: kor, hormonállapot, endokrinológiai tényezők és a rosszul beállított diabetes, a dohányzás, a csökkent nyáltermelés és a rosszul illeszkedő fogprotézis, fogpótlás.

A szájüregben megtalálható baktériumok, gombák néha beavatkozás nélkül is rendeződhetnek. Azonban tudnunk kell, hogy a probléma mögött nem húzódik-e meg valamilyen azonos szájtünetet okozó betegség, így érdemes kikérni orvosunk tanácsát még akkor is, ha ugyan gyorsan lezajlik, de a tünetek ismétlődnek.

Rendelőnkben rendelkezésre állnak a legkorszerűbb diagnosztikai eszközök és anyagok, gyógyhatású készítmények, melyek segítségével gyorsan, fájdalommentesen diagnosztizálunk, kezelünk minden korosztályt.

A kiegészítő kezelésre szolgáló készítmények egyike például azonnali enyhülést hoz, ezenkívül nagy jelentőséget tulajdonítunk a fertőtlenítő hatású szereknek is, tehát van hatékony segítség.

De figyelem, a tanácsadás elengedhetetlen. Minden kezelés alkalmával nem lehet elégszer elmondani mit, hogyan és milyen módon lehet használni, hogy azzal eredményt érjünk el!

Ezért várunk mindenkit egy teljes körű állapotfelmérésre, konzultációra. A prevenció (megelőzés) a fő cél, ezt tudatosítani kell.

A megelőzéssel elkerülhetjük a fájdalmat, aggódást, hosszú távon megtarthatjuk fogainkat, és nem utolsó sorban ez befektetés is, mert a pénzünk is megmarad.