Migrénnel és alvászavarral játó éjszakai fogcsikorgatás, illetve az alsó és felső fogsor görcsös összeszorítása

Fogászati téma bizony ez is. 70%-a a népességnek e problémával küzd. Ideje, hogy egy alapos fogászati szűrésen kiderülhessen, hogy Ön egyik alanya-e ennek a tünetcsoportnak. Ha netán igen, van rá lehetőség, hogy tartósan segítsünk. Rendelőnkben összehangolt hozzáértő stáb segít e kérdés megoldásában is. Fogorvos, klinikai higiénikus, természetgyógyász összehangolt munkájával sikeres javulásokat könyvelhetünk el. Mindezeknek részese lehet, amennyiben időpontot kér és felkeres minket.

Segítség a felismerésben: nyakfájás, fejfájás, migrén, fáradt ébredés, derékfájdalom, fülzúgás, arcüregi fájdalom, rágóizom fájdalom, állkapocs izületi kattogás, kiakad az állkapocs izület ásításkor, fogak kopása a rágófelszínen és a fognyakon, karzsibbadás, reggeli levertség ébredéskor, meglévő fogművek sérülései, fogtömések törései, fogzománc berepedések.

Az éjszakai fogcsikorgatásnak, fogszorításnak két alapvető oka van:

1. Alvás közben a napi eseményeket újra éljük, szerepet játszik a stressz, ami mindennapjaink negatív része.
  2. A fogsorunk alvás közben keresi nyugalmi helyzetét, eközben érintkeznek alsó és felső fogaink, és e keresés közben a kiegyensúlyozatlan fogérintkezés fogszorítással és csikorgatással párosul, ami a fogaink, kopását és az előbb felsorolt tüneteket idézi elő. A rágóizület is károsodik ilyenkor. A hallócsont feszítő izomzata is részesül e hatásból, ami a fülzúgás előidézője lehet.

E problémát lehet kezelni, lehet rajta javítani, hogy együtt lehessen vele élni.

Nem is nehéz dolog. Egy fájdalommentes vizsgálatra van szükség Egy lenyomatvételi eljárással egyéni mintát készítünk. Erre kialakítjuk a vizsgálat során leírt tervben a harapásemelő típusát.

E harapásemelő egy elviselhető sín, mely a rágóizmok ellazulásában segít és védi a fogakat, illetve a meglévő fogműveket a sérülésektől. A hordási, használati ideje egyénfüggő. Természetesen rendszeres ellenőrzéseket igényel. A sín használatának káros mellékhatásai nem ismertek, viselése során a fogak helyzete nem változhat. Tisztíthatóságát minden esetben ismertetjük.

Kiegészítő kezeléseket is szoktunk ajánlani pácienseink számára, melyet természetgyógyász kollégánk segít elsajátítani.

Térjen be, a BahDental várja egy teljes körű fogászati szűrésre.